11 april 2013

Summertime Sadness


Halfmoon Magic sunglasses, Le Specs | Pink Crochet Cropped Top, New Look | Hat, Anthony Peto Hats
Crochet Headband, Missoni | Neon Meshed Espadrilles, Stella McCartney | Fluro Paisley Shorts, Topshop

Sinds ik terug ben uit Rusland staan mijn ogen alleen nog maar gericht op zomerkleding. Geen bezoekjes meer aan skiwinkels voor snowboots en fleecetruien, het is tijd voor bikini's en bandana's! Niet erg handig aangezien we deze schizofrene maanden (make up your mind weather!) nog door moeten komen. Toch kan ik niet wachten tot ik mijn grote liefde, de zon, weer mag ontmoeten. Daarom zit ik nu in een dekentje gerold met een kop koffie het internet af te struinen naar zomerse kleding om van te dromen - Stahp it Acacia! - en raak ik af en toe het beeld aan om de warmte toch nog even te kunnen voelen, al is het maar die van m'n laptop.


White Bag, ModCloth | Leather Waist Belt, Paul & Joe | Palazzo Pants, Mango
Sunglasses, Han Kjøbenhavn | Cutout Bandage Swimsuit, Hervé Léger | White Crochet Classics, TOMS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten